neděle 30. května 2010

Rybi Tacos

je velice jednoduche jidlo ktere muzeme obmnenovat podle vlastni chuti a obsahu lednicky :)Budeme potřebovat rybí filety(z bílé ryby, lososa, tuňáka......to uz je na vas),
zeleninu kterou je budeme plnit.
Ja pouzila:
avocado
jemne nakrajene bile zeli
nastrouhanou mrkev-tu jsem zapomnela vyfotit :(
rajce
nasekany zeleny koriandr (cilantro)
a jako omacku bily jogurt a chipotle salsu

Rybu muzeme smazit, grilovat, pect, dusit. Dale potrebujeme bud krupave taco shells nebo kukuricne (placky)tortillas.Taco shells se nahreji v troube,ja pouzivam kukuricne tortillas a ty jen rychle nasucho opecu na panvi.
Vsechny ingredience naskladam na jidelni stul a kazdy si sve rybi taco oblozi na taliri.Dobrou chut !!!


Posledni fotku jsem si vypujcila odtud ,protoze jsem nase uz naplnene tacos (jako vzdy)nevyfotila :(
Posted by Picasa

4 komentáře:

Soňa řekl(a)...

Moniko srdečně vás zdravím,shlédla jsem váš blog a musím napsat,že je překrásný a spoustu věcí máme hodně společných včetně vaření a pečení a o zahrádce nemluvě...mnoho inspirace z vašeho blogu pro mě i co se týče receptíků.S dovolením jsem si vás uložila a ještě musím napsat,že moje teta mojí maminky žije též v Canadě od roku 1970 v Dundas,myslím,že je to blízko provincie Ontario a Toronta...Krásné léto přeji od nás..Soňa

Monika řekl(a)...

Ahoj Soni,ted jsem nechala komentar u tebe na blogu a uplne samozrejme ti zacala tykat.Doufam,ze se nezlobis a jestli ti to nevadi tak si tedy tykejme :))

Jinak ja jsem na uplne druhem konci Kanady.V Torontu jsme stravili prvni noc v Kanade a od te doby jsem na vychode bohuzel nebyla.Moc rada bych se tam ale podivala,je tam krasne.

Unknown řekl(a)...

yum! I wish that's what I was having for dinner:)

Larisa řekl(a)...

Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.